+370 62020365  
usc@usc.utena.lm.lt

K. Ladygos 18C, Utena, LT-28239
Kodas 301089574

eTwinning projekto veiklos pristatytos tarptautinėje jaunųjų radijo mėgėjų stovykloje Kroatijoje

oro balionas NKZeTwinning projektas „Lengvasvoriai balionai su radijo įranga“ buvo pradėtas šiais mokslo metais. Projekto tikslas - paskatinti mokinius domėtis fizikos mokslo šaka- radiotechnika, įgyti praktinių ir techninių žinių, lengvasvorių balionų gamybos ir paleidimo įgūdžių. Taip pat buvo siekiama glaudesnio bendradarbiavimo tarp Vilniaus Universiteto mokslininkų ir mokinių. Kadangi prieš keletą metų Vilniaus universiteto radijo klubo nariai pradėjo kurti apie Žemę skriejančius lengvasvorius balionus, gabenančius „Arduino“ kompiuterį su radijo švyturėliu ir saulės baterijų moduliu, tad ir mes nutarėme įsitraukti į šią veiklą. Praktinių užsiėmimų metu mokiniai konstravo lengvasvorį balioną: litavo, skaičiavo, programavo ir net laikė radijo mėgėjo kvalifikacijos egzaminą! Projekto galutinis rezultatas - Utenos Dauniškio gimnazijos ir Vilniaus Nemenčinės Gedimino gimnazijos mokinių sumontuotas ir paleistas į orą skrydžiui lengvasvoris balionas. Liepos mėnesį pasiekė žinia, kad šis projektas gavo programos “eTwinning” Mokinio kokybės ženklelį ir Nacionalinį kokybės ženklelį, o taip pat banerį už kokybišką projekto įgyvendinimą!

Skaityti daugiau...

Paroda „Atspindžiai“

paroda7Utenos Adolfo Šapokos gimnazijos dailės galerijoje gegužės 26 d. atidaryta tradicinė mokinių technologijų darbų paroda „Atspindžiai“. Darbus įvairiomis technikomis sukūrė Utenos Aukštakalnio, Utenos Krašuonos, Utenos Vyturių progimnazijų ir Utenos „Saulės“ bei Utenos Adolfo Šapokos gimnazijų mokiniai. Tai įvairūs velti, siuvinėti, siūti rankdarbiai, dirbiniai iš medžio, popieriaus, molio, savo tematika apimantys kartų komunikavimą, idėjų sąsajas iki naujų formų ir medžiagų ieškojimo, antrinio dizaino apraiškų.
Jaukia ir pavasariu dvelkiančia galerijos aplinka pasidžiaugė ir padėkas technologijų mokytojams įteikė Utenos švietimo centro metodininkė R. Dasevičienė.

Tarptautinio Erasmus+ suaugusiųjų strateginių partnerysčių projekto „Trans-flipping the Classroom in an Inclusive Learning Community“ dalyvių susitikimas – mobilumas mokymo(si) tikslais Sofijoje, Bulgarija

IMG 20220508 WA0007Nors pasaulinė pandemija ilgai ribojo mūsų galimybes aktyviai keliauti, tarptautinio „Erasmus+“ projekto „Trans-flipping the Classroom in an Inclusive Learning Community“ veiklos įgauna pagreitį. Vos prieš dvi savaites buvę svečiuose pas ispanus, šį kartą gegužės 3-7 d. projekto partneriai susirinko Bulgarijos sostinėje Sofijoje.

Bulgariškas Marinos Vecevos svetingumas ir betarpiškas bendravimas nepaliko abejingų projekto dalyvių, atvykusių iš Čekijos, Makedonijos, Lietuvos ir Rumunijos. Projekto partneriai iš Italijos, Ispanijos, Slovėnijos šiame susitikime bendravo prisijungę nuotolinių vaizdo konferencijų „Zoom“ platforma.

Po užsiėmimų susipažinome su Sofijos senamiesčiu, kuriame ekskursiją vedė Marinos Vecevos sūnus Vladimiras.

Kiekvienas susitikimas, kiekviena nauja aplinka formuoja suvokimą koks beribis pasaulio pažinimas, žmogaus su žmogumi santykis, atsakomybė, inovacijų reikšmė šaliai, miestui, žmogui.

Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos „Erasmus+“ programos lėšų.

erasmus logo visi

Tarptautinio Erasmus+ suaugusiųjų strateginių partnerysčių projekto „Trans-flipping the Classroom in an Inclusive Learning Community“ dalyvių susitikimas – mobilumas mokymo(si) tikslais

vicar2022 metų balandžio 17-22 dienomis Ies La Puebla, Vicar, Ispanijoje vyko Tarptautinio Erasmus+ suaugusiųjų strateginių partnerysčių projekto „Trans-flipping the Classroom in an Inclusive Learning Community“, kurio tikslas yra suburti mokytojų ir suaugusiųjų besimokančiųjų tarptautinę bendruomenę, mokymui(si) taikant „Atvirkštinės klasės“ metodą, mobilumas mokymo(si) tikslais. Į partnerių susitikimą Ispanijoje atvyko Lietuvos (2), Rumunijos (5), Makedonijos (5), Italijos (11), Čekijos (4) ir Slovėnijos (3) atstovai.

Sakoma, kad geriausiai save suvokiame santykyje su kitu. Savo kultūrą, savo pasaulį – tik susidūrę su kita kultūra, pasaulėžiūra. Jau pažįstamus tarptautinio projekto „Atvirkštinės klasės metodo integravimas besimokančioje bendruomenėje“ dalyvius sutikome po keleto metų ir maloniai nustebome: tokie pat aktyvūs ir mokantys džiaugtis bendryste, besidomintys viskuo, kas vyksta jų aplinkoje ir kitose šalyse. Turbūt tai ir yra išmintis – nesikoncentruoti tik į save, nesusigūžti savo besitraukiančiame pasaulėlyje, neizoliuoti savęs, kokio amžiaus bebūtum, netraktuoti kaip niekam nereikalingo, o kaip tik – atsiverti, bendrauti, nukreipti žvilgsnį į kitą, rūpintis, teikti pagalbą ir vertinti kiekvieną dieną kaip galimybę kažko išmokti, kažkam padėti, dėl kažko nudžiugti ar nustebti.

Dėkojame žmonėms, kurie generavo idėjas, inicijavo projekto parengimą, prisiėmė atsakomybę už jo vykdymą tarptautiniu lygmeniu. Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos „Erasmus+“ programos lėšų.