2019-2021 m
Projektas „Karjeros specialistų tinklo vystymas“ Tikslas – užtikrinti profesinio orientavimo paslaugų teikimą įvairaus amžiaus mokiniams bendrojo ugdymo, profesinio mokymo ir kitose švietimo įstaigose. |
|
Projektas „Gera būti čia“ Nr. 08.6.1-ESFA-T-927-03-0028 Utenos švietimo centras kartu su partneriais VšĮ „Taip Kitaip“ ir keliautojų ir aktyvios gyvensenos asociacija „Žygiuojanti lapė“ vykdo Europos sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamą projektą „Gera būti čia “ Nr. 08.6.1-ESFA-T-927-03-0028 |
|
ERASMUS+ PROJEKTAS „ANGLŲ KALBA IR IKT: TARPDISCIPLININIS POŽIŪRIS“ 2020-2022 metais Utenos švietimo centras vykdo Erasmus+ suaugusiųjų strateginių partneryščių projektą „English and ICT: an Interdisciplinary Appoach“ („ Anglų kalba ir IKT: tarpdisciplininis požiūris“), Nr. 2020-1-ES01-KA204-082179. Pirmasis projekto partnerių susitikimas 2021 m. spalio 20-24 d. Sueco, Ispanijoje >>> Antrasis projekto partnerių susitikimas 2022 m. vasario 20-26 d. Montichiari, Italijoje >>> Trečiasis projekto partnerių susitikimas 2022 m. birželio 1-5 d. Collera, Ispanijoje >>> Ketvirtasis projekto partnerių susitikimas 2022 m. liepos 11-18 d. Vezirköpru, Turkijoje >>> Penktasis projekto partnerių susitikimas 2022 m. rugsėjo 18-22 d. Vilnius, Lietuvoje >>> Šeštasis (baigiamasis) projekto partnerių susitikimas 2023 m. sausio 27-30 d. Udine, Italijoje >>> |
|
„ERASMUS+ KA2 strategic partnership project “Trans-flipping the classroom" „Atvirkštinės klasės metodo integravimas besimokančioje bendruomenėje“ Nr. 2019-1-ES01¬_KA204-063877 Projekto partnerių italų viešinimo medžiaga >>> Projekto partnerių susitikimas Utenos švietimo centre 2021 metų rugsėjo 21-25 dienomis >>> Mobilumas mokymo(si) tikslais Ies La Puebla, Vicar, Ispanija 2022 m. balandžio 17-22 d. >>> Mobilumas mokymo(si) tikslais Sofija, Bulgarija 2022 m. gegužės 3-7 d. >>> |
|
NPAD-2019/10016 - Keep an Aging Mind Sharp
|
|
Utenos švietimo centras kartu su partneriais Všį „Taip Kitaip“ ir keliautojų ir aktyvios gyvensenos asociacija „Žygiuojanti lapė“ vykdo Europos sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamą projektą „Gera būti“ Nr. 08.6.1-ESFA-V-911-20-0001. |
|
Projektas „Kūrybiškumo erdvė“ (08.6.1-ESFA-V-911-20-0009) Projekto tikslas – mažinti socialinę atskirtį skatinant Utenos miesto bendruomenės įsitraukimą per savanorystę į projekto sociokultūrines veiklas, ugdančias socialinės rizikos vaikų ir jaunimo kūrybiškumą. Plačiau apie projekto veiklas >>> 2021 06 21-23 Vaikų dienos stovykla „KŪRYBIŠKUMO ERDVĖ“ >>> |
|
Projektas „Inovatyvios ugdymo(si) veiklos lauko aplinkose kiekvieno vaiko pažangai“ (Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0068) finansuojamas iš Europos socialinio fondo lėšų |
|
2019 spalio 8 dieną pasirašyta sutartis su Europos socialinio fondo agentūra dėl projekto NR. Naujųjų medijų naudojimo ikimokykliniame ugdyme rekomendacijos |
|
Europos Sąjungos struktūrinių fondų projektas Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-005 Projekto metu sukurtas matematikos ugdymo turinio praktinių užduočių elektroninis bankas. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo įrankiai 2019-03-04 „Saulės“ gimnazijoje viešėjo Mažeikių rajono direktoriai |
|
Europos Sąjungos struktūrinių fondų/ Europos socialinio fondo lėšų bendrai finansuojamas projektas „Matematinis mąstymas gyvenimo kokybės projektavimui“ NR. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0060 Projekte dalyvauja Utenos Dauniškio, Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno, Kaišiadorių rajono Kruonio, Kauno rajono Domeikavos, Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos ir Utenos švietimo centras. Projekto tikslas – pagerinti dešimtos klasės mokinių matematikos pasiekimus, diegiant inovatyvų paramos mokiniui modelį, orientuotą į matematiniu mąstymu grįstą gyvenimo kokybės projektavimą. Projekto vykdytojas: Utenos Dauniškio gimnazija. Projekto pažangos stebėsenos įrankis Ugdymo karjerai metodikos Matematinių užduočių rinkinių pavyzdžiai Projektinės veiklos metodikos trumpas pristatymas Gerosios patirties sklaidos konferencija 2022-11-22 |
|
Projektas „Vienas lauke - ne karys“ 08.4.2-ESFA-K-629-02-0016 Projekto tikslas. |
|
Pasirašyta sutartis su Europos socialinio fondo agentūra |